שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

פתיחת סתימה בניאגרה

מחפשים איך לפתוח סתימה בניאגרה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

השימוש בשירותים הוא חלק טבעי ויום יומי משגרת החיים של כולנו ולמען האמת, אף פעם לא הקדשנו יותר מידי מחשבה לסוגיה כיצד ואיך כל המערכת הזאת עובדת בדיוק. בפועל, על מנת שהשירותים שלנו יתפקדו היטב, צריכה להיות בהם ניאגרה תקינה, הדואגת לכל פעולת הניקוז וכשנוצרת בה סתימה, מדובר בהחלט במצב לא נעים

פתיחת סתימה בניאגרה

 

תפקיד הניאגרה בשירותים

כולנו מבצעים שימושים שונים ומגוונים במים בשגרת החיים היום יומית שלנו, אם זה כמובן באמצעות הקפדה על שתיה ואם זה בפעולות שנועדו לאפשר לנו לשמור על איכות חיים תקינה, כמו שטיפת כלים, מקלחות ושימוש בשירותים.

פעולות אלו נראות לנו כל כך פשוטות, שכל מה שנדרש מאיתנו זה לסובב ידית או ללחוץ על כפתור והמים פשוט מופיעים, אך למעשה לכל מכשיר שכזה קיימת מערכת מיוחדת משלו, בה חשוב לוודא כי כל החלק מתפקדים כראוי.

בין הפעולות השגרתיות והיום – יומיות שכולנו מבצעים בעזרת המים, נמצא השימוש בשירותים, המאפשר לנו להתפנות ולהוריד את המים והלכלוך במורד האסלה ואל הביוב. פעולת הורדת המים מתאפשרת בעיקר באמצעות הניאגרה, האחראית על פעולת ניקוז המים והפסולת אל הביוב. במקרה בו הניאגרה אינה עובדת כראוי ובעיקר, נסתמת, הרי שמדובר בהחלט במצב לא נעים.

תפקיד הניאגרה בשירותים

 

סימנים לזיהוי הסתימה בניאגרה

למען האמת, קל מאוד לזהות את הסימנים לקיומה של הסתימה בניאגרה וכמעט ברוב המקרים, מדובר בגילוי לאחר שלב ההתפנות, כך שמדובר בסיטואציה לא הכי סימפטית. כאשר קיימת סתימה בניאגרה, פעולת הניקוז והורדת המים אינה מתבצעת כראוי ולמעשה, מתרחשת פעולה הפוכה – במקום שהמים ירדו במורד האסלה אל הביוב, הם עולים בחזרה כלפי מעלה ולעיתים מביאים איתם אף פסולת נוספת ממעמקי הביוב.

כמו כן, ביטוי נוסף לכך שהניאגרה שלנו סתומה, ניתן יהיה לראות כאשר הניאגרה מתמלאת במים, המאפשרים את פעולת הורדת המים התקינה לאחר שמתפנים, בצורה מאוד איטית וזאת גם במקרים בהם ברז הניל פתוח עד הסוף. כך או כך, הגיע הזמן להבין כיצד ולמה בדיוק נוצרת הסתימה בניאגרה.

סימנים לזיהוי הסתימה בניאגרה

 

סתימה בניאגרה – למה זה קורה לנו?

בכל תקלה ובעיה שמתרחשת בחיינו, הנטייה הראשונית היא למצוא סיבות חיצוניות, שלאו דווקא קשורות אלינו ישירות וגם במקרה של סתימה בניאגרה נוכל למנות מספר סיבות כאלו.

בין הסיבות הנפוצות במיוחד להופעתה של הסתימה בניאגרה, נמצאות: הצטברות של אבנית הנפוצה במיוחד במכשירים המשלבים מים בפעולתם, בלאי של צינורות הניקוז והאביזרים הנוספים הנמצאים בניאגרה וכן סתימה שנמצאת במוקד אחר בצנרת, המשפיעה גם על הגעת המים אל צנרת הניאגרה שלנו.

יחד עם זאת, במרבית המקרים של סתימה בניאגרה, האשמים בסתימה הם בעיקר בני הבית, אשר משתמשים בשירותים באופן לא נכון. אמנם לא צריך הוראות שימוש מיוחדות בשירותים, אך השלכת פסולת ולכלוכים שונים, דוגמת מגבונים ומוצרי היגיינה שונים, הם הגורמים העיקריים להיווצרותה של סתימה עקשנית במיוחד בניאגרה.

סתימה בניאגרה – למה זה קורה לנו?

 

איך פותחים סתימה בניאגרה?

אין צורך להרחיב באיזה מצב אנחנו נמצאים כשאנחנו מגלים שבמקום להוריד את המים, הכל צף אלינו בחזרה ולכן, חשוב שנפעל לפתיחה ושחרור של הסתימה בהקדם האפשרי. מעבר לכך שמדובר בתופעה מגעילה במיוחד, חשוב לדעת כי עיכוב ובוודאי שהימנעות מטיפול מהיר בשחרור הסתימה, עלולים להביא בסופו של דבר להחמרת הבעיה ולנזקים חמורים נוספים, שיגרמו להוצאות תיקון יקרות במיוחד.

במידה ומדובר בסתימה קלה, ניתן יהיה לנסות לשחרר אותה באופן עצמאי ובשיטות פשוטות אך יעילות שזמינות לכל אחד מאיתנו וזאת לפחות בשלב החירום הראשוני ועד להגעת אינסטלטור מקצועי ומנוסה:

פומפה

מי מאיתנו לא מכיר את המקל עם ראש הגומי, הפומפה, המסייעת לנו לפתוח סתימות קלות וטורדניות. פעולת הפמפום החוזרת ונשנית, יוצרת ואקום ולחץ רב, המסייע במשיכת הסתימה ושליפתה מהצנרת. במקרה של הניאגרה, יש למצוא פומפה מתאימה לפתח השירותים.

 

קפיץ מיוחד

המבנה המיוחד של הקפיץ הייעודי לפתיחת סתימות (אותו ניתן לרכוש בכל חנות כלי עבודה), מאפשר להכניס אותו למעמקי הצנרת ולשלוף משם את מקור הסתימה הבעייתית.

 

חומרים ממיסים

במרבית המקרים, הסתימה היא הצטברות של לכלוכים שונים, אותם ניתן יהיה להמיס באמצעות חומרים כימיים שונים, הזמינים לרכישה בחנויות כלי עבודה ואף בסופרים השונים. היות ומדובר בחומרים מסוכנים ואף רעילים, יש להשתמש בהם בצורה אחראית וזהירה, תוך מעקב קפדני אחר הוראות השימוש.

איך פותחים סתימה בניאגרה?

 

למה להסתבך? קוראים לאינסטלטור מקצועי!

כישראלים, כולנו אוהבים לנסות לתקן באופן עצמאי, בין אם מתוך כוונה להיות אינסטלטור ליום אחד ובין אם בניסיון לחסוך קצת. במידה ומדובר בסתימות קלות, הרי שלעיתים באמת אין צורך מהותי להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי, אך חשוב לזכור, כי גם סתימה קלה שאינה מטופלת כראוי, עלולה לגרום בסופו של דבר לבעיות חמורות ונזקים משניים, שיביאו להחמרת הבעיה והוצאות תיקון יקרות בהרבה ממה שהיו אמורות להיות מלכתחילה.

לכן, ההמלצה הרווחת היא שלא להסתבך ובטח שלא להפעיל כח רב כאשר מנסים לפתוח את הסתימה בניאגרה ופשוט להזמין אינסטלטור מקצועי ומומחה בתחום, הזמין עבורכם גם בשעות לא שגרתיות במיוחד. לאינסטלטור מקצועי יש את הידע והכלים המקצועיים הנדרשים לפתיחת הסתימה בקלות ובמהירות, גם אם מדובר בסתימות עקשניות במיוחד, הנמצאות במעמקי הצנרת.

למה להסתבך? קוראים לאינסטלטור מקצועי!

 

פתיחת סתימה בניאגרה סמויה

כיום, מגמת הטרנדים העיצוביים הגיעה גם אל חדרי השירותים, כשאחת התופעות הנפוצות והפופולאריות במיוחד היא התקנת ניאגרה סמויה. למעשה, מדובר באותה ניאגרה, רק במקרה של ניאגרה סמויה, היא מחופה בקרמיקה מיוחד, המקנה לשירותים מראה מודרני ומעוצב.

פתיחת סתימה בניאגרה סמויה היא עוד אחד מהמקרים בהם יהיה מומלץ להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי, אשר יסייע לכם באיתור מדויק של מקור הסתימה, תוך מינימום הרס ושחרור הסתימה באופן יעיל ומהיר.

פתיחת סתימה בניאגרה סמויה

שאלות ותשובות

השימוש בשירותים הוא חלק עיקרי בשגרת החיים היום – יומית שלנו ומלבד אי הנעימות הכרוכה בהצפה של השירותים, הרי שכל עיכוב והימנעות מטיפול בשחרור הסתימה עלול להחמיר את הבעיה ולהביא לעלויות תיקון יקרות בהחלט.
במקרה של סתימה קלה בניאגרה, ניתן יהיה לשחרר אותה באמצעות פומפה, קפיץ מיוחד או חומרים כימיים, אך בכל מקרה בו אתם לא בטוחים במאת האחוזים כיצד ואיך להשתמש באביזרים אלו בדיוק, מומלץ יהיה לקרוא לאינסטלטור מקצועי בהקדם.
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא