שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

פתיחת סתימה במכונת כביסה

מחפשים איך לפתוח סתימה בחצר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

העידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים, הרגיל אותנו לבצע מגוון פעולות ולהשתמש במכשירים טכנולוגיים שונים בלחיצת כפתור אחת פשוטה, ביניהם נמצאת גם מכונת הכביסה, המורכבת ממספר חלקים, המאפשרים לה יחדיו לעבוד כראוי וכאשר חלק אחד נפגע, עלולות להיווצר תקלות ובעיות שונות, שאחת הנפוצות מביניהן היא הסתימה.

פתיחת סתימה במכונת כביסה

 

מכונת הכביסה ואנחנו

העידן הטכנולוגי המתקדם בו אנחנו חיים, מאפשר לנו לבצע מגוון פעולות וליהנות מהמון מכשירים טכנולוגיים מתקדמים והכל, בלחיצת כפתור אחת פשוטה. כך, בסוף יום עבודה או יום לימודים, כולנו התרגלנו להיכנס אל הבית, להכניס את הבגדים אל מכונת הכביסה, ללחוץ על כפתור ההפעלה ולקבל כעבור זמן מה בגדים נקיים ובעלי ריח נעים. אך האם עצרתם פעם לחשוב לרגע כיצד בדיוק פועלת מכונת הכביסה שלנו?

מכונת הכביסה שלנו היא בין המכשירים החשמליים הנמצאים כמעט בכל בית בישראל ולכן, כדאי שנכיר כיצד מכונת הכביסה שלנו פועלת ומאילו חלקים בדיוק היא מורכבת, באופן שיסייע לנו גם להתמודד היטב עם תקלות המופיעות לפתע במכונת הכביסה.

מכונת הכביסה ואנחנו

 

מכונת הכביסה – נעים להכיר

מכונת הכביסה המוכרת לכולנו, פועלת כמובן לניקוי הבגדים מהלכלוכים השונים, כאשר התנועות הסיבוביות של מכונת הכביסה, יחד עם המים וחומרי הניקוי המיוחדים שאנחנו מכניסים אל המכונה, פועלים יחדיו לניקוי מיטבי של הבגדים ולאחר מכן לסחיטתם.

החלקים העיקריים של מכונת הכביסה הם: התוף הפנימי (אליו מוכנסת הכביסה), התוף החיצוני, המחובר לגומי הנמצא סביב הדלת, המנוע, האחראי על הפעולה הסיבובית של התוף, דלת המכונה העשויה מזכוכית עבה, תושבות למניעת תזוזות, מגירות חומרים, מסנן, משאבה, צנרת האחראית על העברת המים מברז המים אל המכונה ומשאבה המסייעת להזרים את המים המלוכלכים החוצה.

מכונת הכביסה – נעים להכיר

 

סתימה במכונת הכביסה

ראינו אם כן, כי הפעולה, הפשוטה לכאורה, של מכונת הכביסה, כרוכה בתפעולם ותפקודם של אביזרים ומכשירים רבים, כאשר השימוש העיקרי של מכונת הכביסה בניקוי הבגדים, מבוצע כמובן בעזרת המים.

פעולת המכונה כוללת שימוש במים הן לצורך ניקוי והן על מנת להזרים את המים המלוכלכים אל מחוץ למכונה וכאשר פעולות אלו לא מתבצעות באופן תקין, הרי שהמכונה שלנו לא תסחט היטב את הבגדים בסיום הפעולה ואף תגרום לנזילות, כאשר אחת הבעיות הנפוצות במיוחד היא סתימה במכונת הכביסה.

סתימה במכונת הכביסה

 

ממה נגרמת סתימה במכונת הכביסה?

סתימה במכונת כביסה יכולה להיווצר כתוצאה ממגוון סיבות ומקרים, כאשר אחד הנפוצים מביניהם הוא הימצאותם של חפצים שונים, דוגמת מטבעות, תכשיטים, אבנים קטנות ועוד, שלא כולנו מקפידים לרוקן מהכיסים לפני הכנסת הבגדים אל מכונת הכביסה, כך שבמהלך הפעולות הסיבוביות של מכונת הכביסה, חפצים אלו מוצאים את דרכם אל הצנרת או אל משאבת המים, ופשוט סותמים אותם.

כמו כן, במקרים בהם קיים קו ניקוז מים משותף של מכונת הכביסה עם כיור המטבח לדוגמה, הרי שייתכן בהחלט שמקור הסתימה אינו נמצא דווקא בצנרת של מכונת הכביסה, אלא במערכת הביוב המשותפת. סתימה כזו נגרמת בעיקר בשל השלכת שאריות אוכל אל פתח הניקוז ובעיקר, שפיכת שומנים, אשר לאחר זמן מה מתקשים ויוצרים גוש סותם.

ממה נגרמת סתימה במכונת הכביסה?

 

איתור מדויק של מקור הסתימה

על מנת שנוכל לטפל בסתימה באופן המיטבי ביותר ולפתוח אותה בהקדם האפשרי, חשוב שנבין היכן בדיוק נמצאת הסתימה – האם במערכת הצנרת של מכונת הכביסה או במערכת הביוב המשותפת? לשם כך, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי, אשר באמצעות הידע, הניסיון והכלים המתקדמים העומדים לרשותו, יוכל לסייע לנו באיתור מדויק של מקור הסתימה והדרכים היעילות והמיטביות לשחרור הסתימה.

איתור מדויק של מקור הסתימה

 

כיצד פותחים סתימה במכונת הכביסה?

את פתיחת הסתימה ניתן לבצע לעיתים גם באופן עצמאי ובמיוחד כשמדובר במקרים של סתימה קלה. כך, כאשר הסתימה נובעת מחפשים שונים התקועים בצנרת, נוכל לנסות ולשחרר את הצנרת של מכונת הכביסה ממקור החסימה. כדי לשחרר את הצנרת, חשוב להבחין בין סוגי מכונות הכביסה והדגמים השונים, אשר לכל אחד מהם קיימת מערכת צנרת מיוחדת משלו.

במידה ומקור הסתימה מגיע מאבק ולכלוכים שהצטברו בפילטר (המסנן) של המכונה, נוכל לשחרר את הסתימה באמצעות פעולות ניקוי פשוטות למדי. אך עוד לפני כן, כדאי יהיה לכבות את מכונת הכביסה ואף לנתק אותה לגמרי מהחשמל.

לאחר מכן, נוכל לפתוח את מכסה הפילטר (בשלב זה סביר להניח כי תצא כמות נכבדת של מים, כך שכדאי להתכונן בהתאם), לשלוף את הפילטר ולנקות אותו היטב.

כיצד פותחים סתימה במכונת הכביסה?

 

אינסטלטור מקצועי לפתיחת סתימה במכונת הכביסה

מכונת הכביסה שלנו היא מכונה יקרה למדי ולכן, בכל מקרה בו אתם לא בטוחים מה מקור הסתימה ו/או כיצד תוכלו לשחרר אותה, מומלץ שלא לנסות ולהתעקש על פתרונות ביתיים ובוודאי שלא להשתמש בכח, פעולות העלולות בסופו של דבר לא רק שלא להביא לפתרון הבעיה, אלא אף להחמיר אותה ולגרום לעלויות תיקון יקרות בהחלט.

לפיכך, כאשר מכונת הכביסה שלנו מתחילה להראות סימנים של בעיות, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי בהקדם האפשרי. אינסטלטור מקצועי יסייע לכם באיתור מדויק של מקור הסתימה וכן פתיחה בצורה יעילה ומקצועית ובמידת הצורך, אף להחליף את החלקים המקולקלים בחלקים חדשים.

אינסטלטור מקצועי לפתיחת סתימה במכונת הכביסה

 

איך נבחר אינסטלטור מקצועי?

הזכרנו כי כיום, ניתן ליהנות ממגוון פעולות של מכשירים טכנולוגיים מתקדמים וכן משירותים שונים בלחיצת כפתור אחת, כאשר גם איתור אינסטלטור לטיפול בבעיית הסתימה במכונת הכביסה שלנו יכול להתבצע בצורה דומה.

יחד עם זאת, המבחר הרב של אנשי המקצוע בתחום האינסטלציה, הביא לכך שקיימים גם לא מעט אנשים המגדירים את עצמם כאינסטלטורים ולכן, חשוב לוודא כי מדובר בבעל מקצוע מוסמך, בעל ידע מקצועי והכלים המתקדמים הנדרשים, כאשר המלצות של חברים, מכרים ולקוחות מרוצים, יכולים רק להוסיף לאמינות של האינסטלטור.

איך נבחר אינסטלטור מקצועי?

שאלות ותשובות

במידה ומדובר בסתימה קלה, ניתן יהיה לפתוח את הסתימה באופן עצמאי וזאת באמצעות פירוק הצנרת או ניקוי הפילטר (המסנן) של המכונה.
אינסטלטור מקצועי, בעל הידע והכלים המתקדמים הנדרשים, יוכל לסייע לנו באיתור מיקומה המדויק של הסתימה ופתיחתה בקלות, לרבות מקרים בהם נדרש להחליף לגמרי חלקים מקולקלים.
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא