שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

מחפשים טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כניסה לדירה חדשה היא אירוע מרגש, הכרוך בלא מעט בדיקות מתאימות והכנות נדרשות, במטרה להיכנס לדירה ברגל ימין ולהימנע מהפתעות לא נעימות. וכשמדובר באינסטלציה, אחת מתשתיות הדירה המשמעותיות ביותר, בהחלט כדאי להקדיש לכך את תשומת הלב הראויה והנה לפניכם כמה טיפים מועילים במיוחד.

 

עוברים דירה? בשעה טובה!

בין אם מדובר בדירה חדשה שרכשתם ובין אם במעבר לדירה מושכרת, הכניסה לדירה חדשה תמיד מלווה בציפייה והתרגשות לקראת ההתחלה החדשה וכמובן, ההכנות הרבות והבדיקות הנדרשות לפני המעבר לדירה, בכדי לוודא כי אכן ההתחלה וכמובן גם המשך המגורים, יהיו על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות ובעיות שונות, אותן ניתן היה למנוע לפני.

הדירה שלנו מורכבת ממספר מערכות ותשתיות שונות, המאפשרות לנו יחדיו לשמור על איכות ושגרת חיים מיטבית, כאשר אחת התשתיות המשמעותיות ביותר היא כמובן מערכת האינסטלציה, האחראית על תפקודן המיטבי של מספר מערכות, המשמשות אותנו באופן יום – יומי, כמו שטיפת כלים ומקלחת ולפיכך, חשוב שנקדיש את תשומת הלב הראויה לבדיקה מקדימה ומקיפה של מערכת האינסטלציה, לפני המעבר לדירה החדשה.

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

 

חשיבות בדיקת מערכת האינסטלציה

כפי שהזכרנו, מערכת האינסטלציה מהווה את אחת התשתיות החשובות ביותר בדירה ולכן, מומלץ לבדוק שהיא עובדת כראוי בהתאם. מלבד זאת, בדיקת מערכת האינסטלציה לפני המעבר לדירה תמנע ממכם עוגמת נפש בהמשך, במיוחד בכל הקשור להוצאות התיקון, העלולות להתגלות כיקרות במיוחד.

בנוסף, בדיקה מקדימה של מערכת האינסטלציה תוכל לסייע לכם לדרוש מבעל הדירה או הקבלן, במקרה של דירה חדשה, לתקן את הליקויים במועד המתאים ולהימנע מוויכוחים מיותרים בשאלת האחראיות / אשמה על הליקויים שיתגלו.

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

 

כניסה לדירה בראש שקט עם אינסטלטור מקצועי

אין ספק כי לפני המעבר לדירה החדשה יצא לכם לבקר מספר פעמים בדירה ולבחון מספר פעמים את הקירות והמערכות השונות הנמצאות בדירה, אך בסופו של דבר, בביקור של מספר דקות בדירה, באור יום ו/או בחושך, לא יכול לחשוף לעין בלתי מיומנת, את התקלות השונות שייתכן וקיימות בדירה.

אמנם ישנן מספר בעיות אינסטלציה שבהחלט ניתן להצביע על סימנים חיצוניים המעידים על קיומן, דוגמת סימני רטיבות, עובש וקילופי צבע, אך לעיתים הם מופיעים במקומות שאינם חשופים לעין ולעיתים מדובר גם בסימנים שאינם נראים לעין

. לפיכך, חשוב ומומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי, אשר עם הידע הרב והכלים הטכנולוגיים המתקדמים, יוכל לסייע לכם להבטיח ולוודא כי הדירה החדשה שלכם נקייה מתקלות ובעיות אינסטלציה שונות.

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

 

טיפים באינסטלציה

לביקורו של אינסטלטור מקצועי אמנם אין תחליף ויחד עם זאת, ניתן לרכז מספר טיפים מועילים במיוחד, שיעזרו גם לאנשים ללא רקע באינסטלציה לזהות ולאתר את קיומן של תקלות שונות:

 

סימני רטיבות

הצעד הראשון והפשוט ביותר, הוא לנסות לאתר בעיניים סימנים לרטיבות ובעיות אינסטלציה שונות. כדי לבצע את הבדיקה הזו באופן המיטבי ביותר, חשוב לבקר בדירה באור יום וכן להסתכל בנקודות עם הסיכוי הגבוה ביותר להיווצרות הרטיבות – אזור הכיורים, היכן שהביוב עובר, קירות הצמודים למקלחות וכדומה.

בין הסימנים המעידים על רטיבות נכללים עובש, קירות מתקלפים, פטריות וכן ריחות רעים. כאשר אתם מחפשים אחר סימנים אלו, אל תתמקדו רק על החלקים החשופים בדירה ותבקשו לנסות ולראות גם מקומות פחות חשופים, כמו מאחורי ארונות ודלתות.

 

לפתוח ברזים

כאשר מבקרים בדירה, לעיתים נוטים להיות מובלים על ידי בעלי הדירה או המתווכים, אשר מטבע הדברים, נוטים להתמקד ולהראות לכם רק את הנקודות החיוביות בדירה. מאחר ומדובר בעסקה משמעותית ובדירה בה אתם הולכים להתגורר לפרק זמן לא מבוטל, אין מה להתבייש ומומלץ יהיה לפתוח את הברזים בבית.

פתיחת הברזים וכן הורדת המים בשירותים, תסייע לכם לבחון את לחץ המים הקיים בדירה וכן לוודא כי המים זורמים ומתנקזים בצורה מיטבית אל הביוב, באופן המעיד כי לא קיימות סתימות.

 

שאלו את השכנים / דיירים קודמים

במידה ומדובר בדירה יד שנייה, תוכלו לשאול את הדיירים הקודמים וכן את השכנים בבניין האם ידוע להם על בעיות אינסטלציה שונות

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

 

בדיקת אינסטלציה מקדימה עם אינסטלטור מומחה

הטיפים שהזכרנו יכולים לתת לכם אינדיקציה ראשונית ובלתי מחייבת על קיומן של בעיות אינסטלציה שונות בדירה, אך כפי שהזכרנו, להזמנת אינסטלטור מקצועי יש יתרונות ברורים, הן מבחינת הידע והניסיון והן מבחינת הכלים הטכנולוגיים המיוחדים הקיימים ברשותו, המאפשרים לו לגלות גם תקלות בלתי נראות לעין.

כך, אינסטלטור מקצועי יכול להשתמש במצלמה מיוחדת – מצלמה תרמית, המאפשרת לו לאתר נזילות בקלות ובמהירות, באמצעות טכנולוגיית אינפרה אדום, המאתרת את מקור הנזילה מבלי צורך בשבירת קירות ו/או רצפות. מלבד איתור הבעיות, אינסטלטור מקצועי גם יוכל להמליץ על הדרכים המתאימות לפתרון הבעיות.

טיפים באינסטלציה לפני כניסה לדירה

 

האם גם דירה חדשה מקבלן צריכה בדיקה מקדימה?

אנשים רבים חושבים כי כניסה לדירה חדשה מקבלן אינה מצריכה בדיקות מקדימות, היות ומדובר בדירה חדשה וכן בשל תקופת האחריות שהקבלן מעניק על גילוי ליקויים בדירה. אך למעשה, ככל שתקדימו לגלות ולהצביע על ליקויי האינסטלציה הקיימים, כך תוכלו להימנע מתיקונים חוזרים ונשנים ולהסדיר את העניין עוד לפני כניסתכם לדירה.

שאלות ותשובות

ביקור של בעל מקצוע לבדיקה מקיפה של צנרות הבית נע בין 500-1000 ש"ח
חשוב קודם כל לדבר עם בעל הדירה ולתאם הגעה של בעל מקצוע בתחום לבירור הטיפול הנדרש
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא