שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב

מחפשים מאתר נזילות באמצעות מצלמת ביוב? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

את תופעת הנזילות סביר להניח כי כולנו מכירים ואף חווינו בצורה אישית, כאשר מלבד אי הנעימות וחשבון המים החריג הכרוכים בכך, כל עיכוב באיתור וטיפול בנזילה עלול להחמיר את הבעיה ולגרום לנזקים בלתי הפיכים. כיצד אם כן נאתר את מיקומה המדויק של הנזילה באופן מהיר ויעיל? מוזמנים להכיר את מצלמת הביוב

איתור נזילות באמצעות מצלמת ביוב

 

מהברז ועד הביוב

הצנרת הביתית שלנו היא בין התשתיות המהותיות בכל מבנה מגורים, כשהיא מאפשרת לשמור על השגרה ואיכות החיים באמצעות פעולות כמו שטיפת כלים, שימוש בשירותים, מקלחות ועוד. לאחר מגוון השימושים שאנחנו עושים עם המים, עודפי המים שנשארו מתנקזים אל מערכת הביוב, המרכזת את כלל עודפי המים, מעבירה אותם אל מערכת הביוב של הרחוב, כל הדרך עד לביוב הארצי.

ניתן להבין אם כן, כי המים שלנו עוברים דרך ארוכה, הן בהגעתם אל הברז שלנו והן בכל תהליך הניקוז שלהם אל הביוב וכדי להבטיח שנוכל ליהנות משימוש תקין וראוי במים, עלינו לדאוג לכך שמערכת הביוב שלנו תעבוד כראוי. אך כפי שאנחנו לבטח מכירים, תקלות ובעיות תמיד מתרחשות, כאשר אחת הנפוצות שבהן היא נזילה בביוב.

מהברז ועד הביוב

 

נזילה בביוב

כדי להכיר ולדעת כיצד ואיך בדיוק ניתן להתמודד עם תופעת הנזילה בביוב, כדאי שנכיר כיצד ואיך בדיוק נגרמות נזילות בביוב. כעיקרון, נזילה בביוב יכולה להיגרם כתוצאה ממגוון מקרים וסיבות, דוגמת איטום לקוי, הצטברות של פסולת ולכלוך (בעיקר שאריות אוכל ופסולת, כמו מגבונים ואביזרי היגיינה שונים) וחדירת שורשים של צמחים ועצים שונים, הנמצאים בקרבת מערכת הביוב ורואים בה תשתית מתאימה לגידול והצמחת השורשים.

מערכת הביוב היא אמנם נסתרת מהעין ונמצאת מתחת לפני הקרקע, אך כאשר קיימת נזילה, קשה יהיה שלא להבחין בתופעות כמו ריח לא נעים העולה מהביוב, טפטוף בלתי פוסק, סימני לחות ועובש וכן בריכות ושלוליות המצטברות באזור הביוב וזורמות חוצה לו.

נזילה בביוב

 

איתור נזילות בביוב – באופן עצמאי או עם אינסטלטור מקצועי?

כולנו אוהבים לנסות ולפתור את הבעיות השונות הצצות בחיינו באופן עצמאי, הן בשל הרצון להתנסות בתפקיד האינסטלטור ליום אחד והן בשל הניסיון לחסוך את עלויות הביקור של אינסטלטור מקצועי. אך בשונה מנזילות רגילות, בעיקר כאלו הנמצאות באזורים גלויים לעין, נזילה בביוב מצריכה את המעורבות של איש מקצוע מנוסה – אינסטלטור מיומן, בעל הידע והכלים המתאימים.

יחד עם זאת, לפני שאתם מזמינים אינסטלטור מקצועי, תוכלו לוודא בכוחות עצמכם כי אכן מדובר בנזילה שמקורה בביוב וזאת באמצעות סגירת ברז המים הראשי ומעקב אחר שעון המים. ככל ושעון המים ממשיך להסתובב לאחר סגירת ברז המים הראשי, הרי שסביר להניח כי מדובר בנזילה.

 

איתור נזילות עם מצלמת ביוב

ההתפתחות הטכנולוגית הסובבת אותנו מכל עבר, לא פסחה גם על עולם האינסטלציה, כשהיא מעניקה לאינסטלטורים מגוון כלים טכנולוגיים מתקדמים, המסייעים באיתור מהיר ומדויק של מיקום הנזילה. בין הכלים הללו נמצאת מצלמת הביוב.

מצלמת הביוב היא מצלמה זעירה, הנעזרת בסיב אופטי בכדי לצלם בצורה מקיפה ומיטבית את צנרת הביוב. הצילום ההיקפי (360 מעלות) ויכולת ההחדרה של המצלמה אל מעמקי צנרת הביוב, מאפשרים יחדיו לאינסטלטור לקבל תמונת מצב אמינה ומדויקת לגבי מצב הצנרת בכלל ומיקום הנזילה בפרט וזאת תוך צמצום מרבי של הצורך בשבירה והרס מיותרים של הקירות ו/או מרצפות הבית.

איתור נזילות בביוב – באופן עצמאי או עם אינסטלטור מקצועי?

 

מהם היתרונות של השימוש במצלמת הביוב?

תמונה באיכות גבוהה

מדובר במצלמה איכותית במיוחד, המעניקה תמונה מקיפה ואיכותית במיוחד של פנים צנרת הביוב, לצד נתונים מהותיים בנוגע לבדיקה – תאריך, שעה ומיקום הבדיקה, נתונים המאפשרים לאינסטלטור להעביר לכם בסופו של תהליך דו"ח איתור נזילות מהימן, בו תוכלו להשתמש מול חברות הביטוח ו/או בית המשפט במידת הצורך.

 

לא רק נזילות

מצלמת הביוב מסוגלת גם לזהות הבדלי טמפרטורה בין המקטעים השונים בצנרת הביוב, באופן המאפשר לאינסטלטור מיומן לזהות ולהבחין בבעיות נוספות הקיימות בצנרת.

 

פתרון יעיל לצנרות ארוכות ומסועפות

מערכת הצנרת של הביוב מורכבת ממספר צינורות, היכולים להסתעף לאורך מרחקים רבים. מצלמת הביוב מסוגלת להיכנס אל מעמקי צנרת הביוב, בקלות וביעילות, ללא שבירה והרס מיותרים.

 

ניקיון מקסימלי

ביוב הוא לא המקום הכי נעים ואידיאלי לבקר בו ולכן, ככל וקיימת לנו האפשרות לטפל בצנרת הביוב בצורה יעילה ומיטבית, תוך שמירת מרחק מביוב עצמו, הרי שמדובר בהחלט ביתרון בעל משמעות. כך, אינסטלטור המשתמש במצלמת ביוב יצטרך אמנם לנקות מעט את הסביבה ולבצע שאיבה קלה בצנרת, שתאפשר את הכנסת המצלמה, אך לאחר מכן, תהליך הצילום מתבצע בצורה נעימה ונקייה.

מהם היתרונות של השימוש במצלמת הביוב?

 

חשיבות איתור הנזילות בביוב בהקדם האפשרי

אם להודות באמת, רבים מאיתנו מעדיפים לדחות את הטיפול בבעיה לזמן לא ידוע מאשר לטפל בה בהקדם האפשרי, אך בעוד שהדחיינות הזו יכולה להסתדר עם משימות שגרתיות כמו תליית מדף או ניקיון הבית, כאשר מדובר בצנרת הביוב שלנו, לאיתור וטיפול מהיר בנזילה בביוב יש חשיבות מיוחדת.

נזילה בצנרת הביוב שאינה מטופלת בזמן, עלולה להתפתח בקלות לכדי בעיה חמורה ורחבת היקף, העלולה להסתיים בפיצוץ בצנרת ובעיות חמורות יותר, שייאלצו אותנו בסופו של דבר להחליף את מערכת הצנרת בשלמותה ולהיגרר להוצאות תיקון יקרות משמעותית בהשוואה לעלויות התיקון עוד בשלב ההתחלתי.

חשיבות איתור הנזילות בביוב בהקדם האפשרי

 

מה העלות של איתור נזילות בביוב עם מצלמה?

לשאלת העלות של איתור הנזילות במערכת הצנרת עם מצלמת ביוב אין תשובה קבועה וחד משמעית וזאת בעיקר בשל מספר פרמטרים משתנים הקובעים את תמחור הביקור של האינסטלטור – חומרת הבעיה, שעת הקריאה ועוד. באופן כללי, ניתן לומר כי מדובר בעלות המתחילה מ – 500 ₪ ויכולה להגיע אף לאזור ה – 1,500 ₪ במקרים של נזילות מאתגרות, המצריכות טיפול מיוחד.

מה העלות של איתור נזילות בביוב עם מצלמה?

שאלות ותשובות

מצלמת ביוב היא כלי טכנולוגי מתקדם לאיתור הנזילות וליקויים אחרים בצנרת, כאשר הסיב האופטי הגמיש מאפשר את הכנסת המצלמה למעמקי הצנרת וצילום רחב והיקפי (360 מעלות).
לשימוש במצלמת הביוב קיימים מספר יתרונות, כאשר הבולטים מביניהם הם – תמונה איכותית, יכולת להגיע למעמקי הצנרת, הפקה מהירה של דו"ח איתור נזילות ופעולת איתור נקייה והיגיינית.
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא