שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

התקנת צנרת ברזל

מחפשים מתקין צנרת ברזל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

בונים בית חדש, או שמשפצים את הבית הקיים? אחד המרכיבים שהכי חשוב שתשימו לב אליהם הוא הצנרת. בחירה והתקנה נכונים של צנרת הם לא עניין של מה בכך, וחשוב להשתמש במרכיבים המתאימים ביותר ובציוד האיכותי ביותר עבור ביצוע העבודה. אבל מה זה בעצם אומר, ואיך מתקינים צנרת ברזל בצורה נכונה בבית שלכם? אנחנו כאן בשביל לעזור.

 

צנרת ברזל היא הצנרת השכיחה ביותר בבתים ישנים וחדשים כאחד

ישנם תחומים בחיים בהם ה"מוכר והטוב" הוא באמת ההחלטה הטובה ביותר עבורנו, ובכל מה שנוגע למערכות צנרת הדבר בהחלט מוכיח את עצמו כנכון. עם השנים, מערכות הצנרת בבתים שלנו התפתחו והתקדמו מבחינה טכנולוגית ומכנית, וכיום יודעים לתכנן ולהתקין אותן בצורה איכותית מאי פעם בעבר. עם זאת, מה שכמעט ולא השתנה הוא חומרי הגלם, כשהחומר שעודנו נמצא בשימוש הנרחב ביותר עבור התקנה של צנרת הוא הברזל.

הברזל הוא עמיד לאורך זמן, הוא נוח וקל לשימוש ומתאים למטרות רבות, והמחיר שלו הוא יציב ולא מאוד יקר. כיום, כשאנחנו כבר יודעים לייצר צינורות מברזל מגולוון ועמיד בפני חלודה ונזקים אחרים – היתרונות של הברזל הופכים למשמעותיים עוד יותר. אז איך מתקינים צנרת ברזל, ומתי רוצים לעשות זאת? נסביר.

התקנת צנרת ברזל

 

את התקנת צנרת הברזל צריך לבצע כשלב ראשוני בתהליך הבנייה או השיפוץ

התקנת צנרת ברזל מתבצעת, ברוב המקרים, באחד משלושה מקרים. המקרה הראשון, אליו נתייחס פחות, הוא של תקלה בצנרת שמובילה לצורך בהחלפה של חלק אחד או של חלקים רבים בצנרת הברזל בבית. עם זאת, מצבים אלה לא יובילו לעתים קרובות להתקנה של צנרת ברזל מלאה מקצה לקצה, וברוב המקרים ננסה למצוא פתרונות נקודתיים מסיבות כלכליות ופרקטיות.

המצבים האחרים הם אלה שבהם בלתי נמנע להתקין צנרת ברזל – בנייה של בית חדש, או שיפוץ מקיף של הבית הקיים. במצבים אלה, יש להתקין מערכת עדכנית ומתקדמת של צנרת ברזל ולוודא שהיא מתאימה לצרכים ולהיקף השימוש בבית לאורך שנים רבות.

בנוסף, ברור גם שמדובר בשלב מוקדם יחסית של התהליכים האלה – למעט יסודות המבנה, הצנרת צריכה להיות התשתית הראשונית שמותקנת, ואת כל יתר המרכיבים בבית אפשר לתכנן ולעצב רק לאחר שהצנרת מותקנת ושמישה. לכן, השלב הראשון והחשוב ביותר הוא תכנון.

התקנת צנרת ברזל

 

התקנת צנרת ברזל מתחילה בתכנון תשתיות הצנרת

כמה מקלחות וחדרי שירותים מתוכננים בבית, ומה המיקום שלהם? כמה פתחי ניקוז מתוכננים ומה נפח המים שאמור להיות מנוקז דרך כל אחד מהם? מהן נקודות התורפה של תשתיות הצנרת מבחינת פגעי מזג אוויר, מזיקים ועוד? על כל השאלות האלה צריך לענות לפני שמתחילים בהנחה של אפילו צינור אחד. השלב הראשון בהתקנת צנרת ברזל תמיד היה ותמיד יהיה תכנון.

חשוב לתכנן בצורה נכונה את המערכת מבחינת הפתחים שלה, השסתומים השונים שמותקנים בה, הלחצים והעומסים שמופעלים עליה בכל נקודה ומכל בחינה אחרת. לכן, בכדי להתקין צנרת ברזל בצורה נכונה צריך לא "סתם" אינסטלטור שיודע לחבר צינור ולפתוח סתימה, אלא שירות של חברה שיודעת לתכנן מערכת צנרת מקצה לקצה מבחינה הנדסית.

התקנת צנרת ברזל

 

יש לבחור בחלקים המתאימים ביותר לכל חלק במערכת הצנרת

לאחר שמסיימים את שלב התכנון, צריך להתחיל את הקמת מערכת הצנרת ולבחור את החלקים המתאימים ביותר עבורה. אין מערכת אחת שאפשר לכנות "צנרת ברזל" – ישנם סוגים רבים מאוד של צינורות, מחברים, מפרקים, שסתומים וציוד מכאני אחר, וצריך לבחור במרכיבים המתאימים ביותר בהתאם לתכנון המדויק של המערכת.

בנוסף, חשוב לוודא שבוחרים בחלקים ברמת איכות ועמידות גבוהה – עדיף להשקיע קצת יותר באיכות החלקים ולא להתמודד עם תקלות בשל איכות ירודה בחלוף שנים בודדות. חשוב לזכור שכלקוחות אנחנו לא תמיד מבינים בצורה עמוקה את האפשרויות השונות ואת איכות החלקים השונים שניתן לרכוש, וגם כאן הסיוע המקצועי שנקבל הוא חשוב ביותר.

במרבית המקרים, עלויות החלקים תהיינה חלק מעלויות העבודה כולה – אבל אם אתם מתעקשים לרכוש את החלקים האלה בעצמכם, ודאו שאתם מקבלים את הייעוץ המקצועי והמדויק ביותר לפני כן.

התקנת צנרת ברזל

 

התקנת הצנרת צריכה להתבצע על ידי שרברב המתמחה בכך

אחרי שסיימנו את כל תהליך תכנון הצנרת והרכישה וההובלה של החלקים הנכונים עבורה, צריך להתחיל בתהליך התקנת הצנרת. זהו תהליך מורכב, בו הצנרת כולה צריכה להיות מותקנת ומורכבת לפני שניתן לחבר את המים למבנה ולבצע את רוב הפעולות האחרות שנחוצות בו. בתהליך זה יש דגשים מקצועיים רבים – החל מהחישוב המדויק של הזוויות והמיקומים של הצנרת, ועד החיבור החזק והנכון של כל מחבר ושסתום.

בשביל לבצע את התהליך הזה נכון, יש צורך בעבודה של שרברב ברמה הגבוהה ביותר, שילווה אתכם לאורך כל התהליך משלב התכנון ועד סיום הקמת הצנרת. התקנת צנרת ברזל היא ממש לא דבר שאפשר לפעול במנטרת ה"עשה זאת בעצמך" בו.

התקנת צנרת ברזל

 

להתקין צנרת בצורה נכונה, וליהנות מראש שקט לאחר מכן

כשאנחנו משפצים את הבית או בונים בית חדש, לרוב אנחנו מקדישים את מירב תשומת הלב שלנו לחלקים "מרגשים" יותר מהצנרת. עם זאת, גם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והמרחב המעוצב ביותר לא יהיו שווים דבר בלי מערכת צנרת מתפקדת, תקינה ועמידה לאורך זמן. השקעה נכונה בהתקנת צנרת ברזל, עם איש מקצוע מיומן, תכנון מדויק והחלקים האיכותיים ביותר, מבטיחה שלא תצטרכו להתמודד עם תקלות צנרת חוזרות ונשנות לאורך שנים.

למעשה, בהשקעה נכונה בתחילת התהליך, אתם מבטיחים את איכות החיים שלכם ואת הראש השקט שלכם לאורך זמן – ואם אתם לא מאמינים, כל מה שצריך לעשות הוא לדבר עם מי שסובל מתקלות צנרת חוזרות.

שאלות ותשובות

בהתאם למורכבות הצנרת, ההתקנה עצמה יכולה לקחת מספר ימים.
התקנה של צנרת ברזל בצורה נכונה ומקצועית תעלה כמה אלפי שקלים – אך גם כאן הדבר תלוי בהיקף ומורכבות המערכת.
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא