שירות 24/7
מקצועיות
פריסה ארצית

התקנת משאבות טבולות

מחפשים שירותי התקנת משאבות טבולות? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות והנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

מעבר המים בביתנו בצנרת הביוב מתאפשר בעיקר הודות לכח המשיכה וכשתנאי השטח אינם מאפשרים זאת, כמו במקרים של מקומות נמוכים, הרי שנצטרך להיעזר בשירותיה של המשאבה הטבולה, לפעולת ניקוז מלאכותית ויעילה במיוחד. אז אם תהיתם לעצמכם כיצד ואיך בדיוק מתבצעת התקנת משאבות טבולות, הגעתם למקום הנכון

התקנת משאבות טבולות

 

מעבר המים בצינורות הביוב

נושא הביוב אינו נמצא בראש סדרי העדיפויות שלנו ולרובנו מספיק לדעת כי בלחיצת כפתור או סיבוב ידית הברז, נוכל ליהנות ממים זורמים ולעשות את מגוון השימושים השגרתיים שאנחנו עושים איתם – שטיפת כלים, שטיפת הבית, שימוש בשירותים, מקלחות ועוד. יחד עם זאת, כדאי שנכיר במעט את מערכת הביוב הביתית שלנו, המהווה תשתית חשובה בהחלט.

מערכת הביוב היא אחת התשתיות החשובות והמהותיות בכל מבנה מגורים, כשהיא מורכבת ממספר רב של צינורות, העשויים מחומרים שונים ומורכבים בזוויות ושיפועים מתוכננים, באופן שיאפשר זרימה מיטבית של המים, זרימה המבוססת בעיקר על כח המשיכה. כך, תשתית הביוב נמצאת מתחת לפני הקרקע ועודפי המים פשוט מגיעים אליה דרך הצינורות.

מעבר המים בצינורות הביוב

 

ניקוז מלאכותי

השימושים השגרתיים והתכופים שאנחנו עושים במים חשובים ללא ספק בפני עצמם, אך עלינו לתת את הדעת גם לעודפי המים הנשארים לאחר שימושים אלו ולמציאת הפתרון המיטבי ביותר לניקוז יעיל של עודפי המים הללו. בנקודה זו, נכנסת לתמונה צנרת הביוב הביתית שלנו, המאפשרת לעודפי המים לזרום אל צנרת הביוב העירונית.

אך לעיתים, פעולת הניקוז הטבעית, המבוססת כאמור על חוק כח המשיכה, אינה מתאפשרת באופן טבעי, מציאות הנפוצה בעיקר במקומות נמוכים, כמו חניונים ומרתפים, הנמצאים מתחת לפני הקרקע, באופן המקשה על זרימת עודפי המים אל מערכת הביוב, הנמצאת במקרים אלו למעלה. מה עושים במקרים כאלו אתם שואלים? משתמשים בפעולת ניקוז מלאכותית.

ניקוז מלאכותי

 

תפקידיה של המשאבה הטבולה

בין סוגי משאבות המים הרבים, ניתן למצוא גם את המשאבה הטבולה, הנחשבת למשאבת מים נפוצה ויעילה במיוחד. שמה של המשאבה ניתן לה בהתאם למיקום בו היא צריכה להיות כדי לבצע את פעולתה שבצורה המיטבית ביותר – עמוק בתוך הביוב, כאשר החלקים החשמליים שבה (המנוע לדוגמה), צריכים להיות מבודדים בצורה אופטימלית.

מלבד פעולתה המלאכותית לניקוז עודפי המים והזרמתם אל מערכת הביוב העירונית, משאבה טבולה יכולה לסייע גם בטיהור המים הזורמים וזאת באמצעות המסננים האיכותיים הנמצאים בה, אשר לאחר פעולת שאיבת המים, דואגים להחזרתם מטוהרים ונקיים אל מקור המים.

תפקידיה של המשאבה הטבולה

 

התקנת משאבה טבולה

תפקידה החשוב של המשאבה הטבולה, אינו מותיר לנו הרבה מקום להתפשרות ובחירת משאבה שהיא פחות ממעולה ולכן, כשמעוניינים להתקין משאבה טבולה, חשוב ומומלץ לבחור במותג איכותי ובעל שם ולרכוש את המוצר מחברה ידועה, אשר גם מעניקה שירות ואחריות בכל מקרה של שאלה או תקלה.

בנוסף, כדי להבטיח לעצמכם ראש שקט, במיוחד בתקופת החורף, בה צנרת הביוב בכלל ומערכת הניקוז בפרט צריכים לעבוד בצורה המיטבית ביותר, כדי להימנע מהצפות ובעיות שונות, חשוב להתקין את המשאבה הטבולה על ידי אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום, אשר יוכל להעניק לכם גם שירותים נלווים ותחזוקה מקיפה ומלאה למשאבה הטבולה שבחרתם.

התקנת משאבה טבולה

 

כיצד מתקינים משאבה טבולה?

התקנת משאבה טבולה צריכה כאמור להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי ומנוסה, מאחר וניסיונות התקנה חובבנים או עצמאיים, עלולים בסופו של דבר לעלות לכם בזמן יקר ובכסף רב בשל הצפות חוזרות ונישנות ותיקונים מיותרים, אותם ניתן היה למנוע באמצעות התקנה מקצועית על ידי אינסטלטור מומחה.

כפי שראינו, מיקומה של המשאבה הטבולה – עמוק בתוך הביוב, הופך את התקנת המשאבה הטבולה לסיפור לא כל כך נעים בלשון המעטה, כאשר האינסטלטור המקצועי שהזמנתם יצטרך לבדוק את המיקום האופטימלי של המשאבה בצנרת הביוב ולהתקין אותה בצורה מיטבית, תוך שימוש ברכיבים איכותיים ובעלי תו תקן מתאים ובדיקת חיבורי החשמל ובידודם.

כיצד מתקינים משאבה טבולה?

 

כיצד נשמור על תקינות המשאבה הטבולה לאורך זמן?

התקנת המשאבה הטבולה היא הצעד הראשון בדרך לפעולת ניקוז יעילה גם במקומות נמוכים, אך כדאי לדעת כי גם לאחר התקנת המשאבה, עלינו לדעת כיצד להשתמש במערכת הביוב בכלל ולתחזק את המשאבה הטבולה בפרט, כך שנוכל ליהנות מהשימוש בה לאורך זמן.

בדומה למוצרים אחרים, גם משאבה טבולה זקוקה לטיפולים תקופתיים, על אחת כמה וכמה כשהיא שקועה במי שופכין לאורך זמן. לפיכך, מומלץ יהיה להזמין בתדירות קבועה אינסטלטור מקצועי, אשר יבחן את תפקודה של המשאבה ויפעל במידת הצורך לשאיבת הלכלוכים והפסולת הנוטים להצטבר ולהפריע את פעילותה התקינה של המשאבה.

בנוסף, אחת הבעיות הנפוצות הגורמות לתקלות וסתימות במשאבות הטבולות, היא השלכת לכלוכים ופסולת אל מערכת הביוב (ובמיוחד מגבונים ומוצרי היגיינה שונים), כך שהימנעות מהשלכתם תסייע בהחלט בהפחתת הסיכויים להיווצרותן של תקלות ובעיות שונות במשאבה הטבולה.

כיצד נשמור על תקינות המשאבה הטבולה לאורך זמן?

 

כמה עולה התקנת משאבה טבולה?

ניסיונות התקנת המשאבה באופן חובבני או עצמאי עלולים להוביל בסופו של דבר לעלויות תיקון גבוהות במיוחד כפי שראינו לעיל ולכן, כדאי שנעשה סדר בדברים ובעיקר בכל הנוגע לטווח המחירים של התקנת משאבה טבולה.

באופן כללי, מחירה של משאבה טבולה נע בסביבות ה – 1,000 ₪, כאשר התקנת המשאבה בביוב יכולה לעלות כ – 1,000 שקלים נוספים. יחד עם זאת, ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על מחיר התקנת המשאבה הטבולה, ביניהם עומק הצנרת, קוטר המשאבה, הנתונים הטכניים של המשאבה ועוד.

בהתאם לכך, ההמלצה המקובלת היא שלא לפנות לקבלת השירות 'הזול ביותר', אלא לבחור את האינסטלטור המקצועי והאמין ביותר באזורכם (על פי המלצות, ידע מקצועי, שנות ניסיון וכדומה) ולקבוע איתו ביקור, כך שיוכל לראות בדיוק במה מדובר, להציע את המשאבה שהכי תתאים לצנרת שלכם ולהציע בהתאם הצעת מחיר הוגנת וריאלית.

כמה עולה התקנת משאבה טבולה?

שאלות ותשובות

תפקידה החשוב של המשאבה הטבולה אינו מאפשר לנו להתפשר על משאבה פחות ממעולה ולכן, עלינו לבחור משאבה טבולה איכותית, של מותג ויצרן מוכר ובעל שם. כמו כן, חשוב ומומלץ להתקין את המשאבה עם אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום.
המחיר של התקנת משאבה טבולה תלוי במספר פרמטרים, ביניהם עומק הצנרת, קוטר המשאבה, הנתונים הטכניים של המשאבה ועוד, כך שמומלץ לקבוע עם אינסטלטור מקצועי שיבחן בדיוק את כלל הנתונים ויציע לכם הצעת מחיר הוגנת בהתאם.
שרברב עכשיו
שרברב עכשיו

שרברב עכשיו מובילים את תחום האינסטלציה בישראל. עם צוות גדול של בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחום בפריסה ארצית. תוך דגש על שירות מקצועי ואדיב בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח. מענה 24/7 לבעיות אינסטלציה מכל הסוגים.

עוד באותו נושא